MĀJASLAPAS LIETOŠANAS NOTEIKUMI UN DISTANCES LĪGUMS
SIA "KRISTĀLA KURPĪTE", Reģ. nr.: LV52402006111, adrese: Atbrīvošanas aleja 130, Rēzekne, LV-4601, turpmāk – internetveikals – nodrošina mājas lapā pieejamo saturu un sniedz preces/pakalpojumus saskaņā ar zemāk rakstītiem Lietošanas noteikumiem.
Šie Vietnes lietošanas noteikumi (turpmāk – Noteikumi) ir preces/pakalpojuma pirkuma līguma neatņemama sastāvdaļa un nosaka Pircēja un Pārdevēja tiesības un pienākumus, Preces piegādes noteikumus un nosacījumus, pasūtījuma atcelšanas kārtību un Preces atgriešanas noteikumus, naudas atmaksas noteikumus, strīdu risināšanas noteikumus.
1. Vispārīgie noteikumi
Ja patērētājs, izmantojot mājas lapas starpniecību iegādājas preces/pakalpojumus, tad šāda savstarpēja vienošanās tiek uzskatīta par Distances līgumu un ir pakļauta Latvijas Republikas tiesību normām, kas regulē distances līgumu tai skaitā, bet ne tikai, Latvijas Republikas „Patērētāju tiesību aizsardzības likums”, Latvijas Republikas Ministru Kabineta noteikumiem „Noteikumi par distances līgumu” u.c.
2. Pirkumu veikšana
Interneta veikalā pārdoto produktu cenas, apraksts un specifikācija ir norādītas blakus produktiem.
Lai veiktu pasūtījumu Klients, pievieno izvēlēto(-os) produktu(-us) iepirkumu grozam. Lietotājs patstāvīgi aizpilda visus nepieciešamos laukus ar informāciju. Klients izvēlas vienu no piedāvātajiem piegādes veidiem. Klients apstiprina visu informāciju ar pogu "Tālāk" un var redzēt pasūtījuma kopējās izmaksas par izvēlēto(-ām) preci(-ēm) ar piegādi un norādīto informāciju. Lai pabeigtu pirkumu klientam ir jānospiež poga "Pirkt". Pēc pasūtījuma apmaksas klients saņems paziņojumu par to, kā "Pasūtījums ir saņemts".
3. Apmaksas noteikumi
Norēķinu valūta internetveikalā ir eiro. Pirkumu iespējams apmaksāt no piedāvātajiem maksājuma metodēm, ko nodrošina maksājumu platforma Klix by Citadele .
Maksājuma iespējas internetveikalā:
- Maksā ar kredītkarti un debetkarti, VISA un MasterCard
- Tiešsaites maksājuma veids caur internetbanku: Swedbank, SEB, Citadele, Luminor, Revolut.
NB! Izmantojot internetbanku apmaksas metodi, apstipriniet pasūtījumu un noklikšķiniet uz pogas “Atgriezties pie tirgotāja”.
Personas dati, kas nepieciešami maksājumu veikšanai, tiek nodoti licencētai maksājumu iestādei "Citadele banka" AS.
Līgums stājas spēkā līdz ar izpildīto maksājumu uz internetveikala bankas kontu. Ja kādu iemeslu dēļ pasūtījumu izpildīt nebūs iespējams, Pircējs par to tiks informēts un samaksātā summa tiks atmaksāta pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas.
4. Piegādes noteikumi
Preces tiek piegādātas uz sekojošām valstīm: Latvija, Lietuva, Igaunija, Somija, Zviedrija, Anglija, Polija, Vācija, Spānija, Francija, Itālija. Iegādātās preces tiek piegādātas izmantojot: pakomātu partneri, kurjerpastu, un izņemšanu no veikala. Visas nodevas un nodokļus, kas jāsamaksā, lai saņemtu sūtījumu piegādes galamērķī ir jāsedz Pircējam. Piegādes izmaksas tiek uzrādītas, pirms pasūtījuma apstiprināšanas. Iegādātās preces tiek nogādātas Pircēja norādītajā adresē no 3 līdz 14 darba dienu laikā. Izņēmuma gadījumos Pārdēvējām ir tiesības nosūtīt preces līdz 45 kalendāra dienām, informējot par to klientu.
5. Atteikuma tiesības
Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no Preces saņemšanas brīža. (Atkarībā no preces, pircējam var nebūt obligātas atteikuma tiesības, šādā gadījumā iemeslam ir jābūt skaidri norādītam un izskaidrotam). Atteikuma tiesības nav piemērojamas, ja Pircējs ir juridiska persona.
- Lai izmantotu 14 dienu atteikuma tiesības, preces drīkst izmantot tikai tām paredzētajiem mērķiem, patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. Ja preces tiek nepiemēroti izmantotas vai bojātas, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums, vai, ja tās iepakojums ir būtiski bojāts , internetveikalam ir tiesības samazināt atmaksājamo summu atbilstoši preces vērtības samazinājumam.
- Pircējs sedz preces atgriešanas izmaksas, izņemot gadījumus, kad iemesls atgriešanai ir tas, ka prece neatbilst pasūtījumam (piemēram, nepareizs vai bojāts produkts).
- Pārdevējam ir tiesības aizturēt maksājumu līdz brīdim, kamēr nav saņēmis no Pircēja Preces vai preču atgriešanas apliecinājumu. Ja pircējs ir izvēlējies citu sūtīšanas veidu nekā lētāko internetveikalā piedāvāto sūtījumu veidu, internetveikalam nav pienākums kompensēt pārsniegtās sūtījuma izmaksas.
- Internetveikals nav atbildīgs par kavēšanos ar saistību izpildi vai to nepildīšanu, vai cita veida neizpildi, kas radusies tādu apstākļu un šķēršļu dēļ, kuri ir ārpus internetveikala saprātīgas kontroles.
- Internetveikals patur tiesības atteikties pārdot preces un pieprasīt preču atgriešanu no Pircēja, ja internetveikalā norādītā cena ir ievērojami mazāka par tās tirgus cenu kļūdas dēļ.
Lai izmantotu atteikuma tiesības, jums jāiesniedz atteikuma veidlapu, kuru iespējams atrast šeit: atteikuma veidlapa, nosūtot to uz e-pasta adresi: [email protected], 14 dienu laikā pēc preces saņemšanas.
Pircēja pienākums ir bez kavēšanās, bet ne vēlāk, kā 14 dienu laikā pēc atteikuma veidlapas nosūtīšanas internetveikalam, nosūtot Pārdevējam Preces. Kad Pārdevējs saņems nosūtītas preces atpakaļ, pārbaudīs preces atbilstību atteikuma tiesību noteikumiem, un veiks līdzekļu atgriešanu, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no saņemšanas brīža, atmaksā visus no pircēja saņemtos maksājumus pamatojoties uz Distances līgumu.
6. Patērētāja tiesības par līgumam neatbilstošu preci
Internetveikals ir atbildīgs par Pircējam pārdoto preču neatbilstību līguma noteikumiem vai trūkumiem kas radušies 6 mēnešu laikā pēc preču piegādes dienas klientam, vai piegādes brīdī, ja šāds pieņēmums nav pretrunā ar lietas īpašībām vai trūkumiem. Pircējam ir jāinformē Pārdevējs par preču neatbilstību nekavējoties, 2 mēnešu laikā pēc tās konstatēšanas, t.i., jāiesniedz sūdzība. Pircējs var iesniegt sūdzību, sazinoties ar internetveikalu, rakstot uz [email protected].
Internetveikals nav atbildīgs par defektiem, kas radušies pēc preču piegādes Pircējam. Ja iegādātajām precēm ir trūkumi, par kuriem ir atbildīgs Pārdevējs, Pircējam ir tiesības pieprasīt preču trūkumu novēršanu vai apmaiņu pret jaunām precēm bez maksas .
Ja preces nav iespējams labot vai nomainīt, Pārdevējs atdod Pircējam visus Distances līgumā paredzētos maksājumus. Pārdevējs uz patērētāja sūdzību sniedz rakstisku atbildi 15 dienu laikā.
7. Pircēja personas datu apstrāde
Internetveikals apstrādā tikai tos personas datus, kurus pircējs ir ievadījis pie preču pasūtīšanas, kā piemēram, vārds, uzvārds, e-pasts u.c.
Internetveikals nodod personas datus transporta pakalpojumu sniedzējam/iem, lai nodrošinātu preču piegādi.
Ja Jūs esat nepārprotami piekritis saņemt mūsu mārketinga paziņojumus, tostarp jaunumus, mēs laiku pa laikam varam sazināties ar Jums nosūtot informāciju par mūsu pakalpojumiem un jaunākajiem piedāvājumiem. Šajā nolūkā mēs varam apstrādāt Jūsu e-pasta adresi, kuru norādījāt, pierakstoties mārketinga e-pastiem. Pircējam ir iespēja atteikties no mārketinga paziņojumiem, paziņojot par to mums, rakstot uz [email protected].
8. Strīdu izšķiršanas kārtība
Jautājumos, kas nav atrunāti šajos noteikumos un nosacījumos, Pircējs un Pārdevējs apņemas ievērot Latvijas Republikā spēkā esošos normatīvos aktus.
Puses visus starp Pārdevēju un Pircēju radušos strīdus risina savstaprēju sarunu vai sarakstes ceļā. Ja strīdu neizdosies atrisinās sarunas vai sarakstes veidā, Puses strīdu risinās Latvijas Republikas tiesā, ievērojot LR normatīvos aktus. Strīdus starp Pircēju (patērētāju) un Pārdevēju var nodot risināšanai Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vai Latvijas Republikas tiesā.
Pircējam ir tiesības vērsties arī Eiropas Savienības strīdu izšķiršanas iestādēs.
KONTAKTINFORMĀCIJA:
SIA ”KRISTĀLA KURPĪTE” Facebook: SIA ''Kristāla Kurpīte''
Reģ.Nr.LV52402006111, e-pasts: [email protected]
Adrese: Atbrīvošanas aleja 130, Rēzekne, LV-4601 Vadītājs/ valdes loceklis Andris tel.nr.: +371 29474998
Grāmatvedība Ilze tel.nr.: +371 26538288
PRIVĀTUMA POLITIKA
Šajā konfidencialitātes politikā ir aprakstīts, kā kristala-kurpite.lv (“vietne” vai “mēs”) apkopo, izmanto un atklāj Jūsu personisko informāciju, kad Jūs apmeklējat vietni vai veicat pirkumu.
Pēc šīs politikas pārskatīšanas, ja Jums ir papildu jautājumi, ja vēlaties iegūt papildinformāciju par mūsu konfidencialitātes praksi vai vēlaties iesniegt sūdzību, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu uz [email protected] vai pa pastu, izmantojot tālāk norādīto informāciju: Atbrīvošanas aleja 130, Rēzekne, LV-4601.
Personīgās Informācijas Apkopošana
Apmeklējot vietni, mēs apkopojam noteiktu informāciju par Jūsu ierīci, un informāciju, kas nepieciešama pirkumu apstrādei. Mēs varam arī apkopot papildinformāciju, ja sazināsities ar mums, lai saņemtu klientu atbalstu. Šajā konfidencialitātes politikā mēs jebkuru informāciju par identificējamu personu (tostarp tālāk norādīto informāciju) saucam par “personas informāciju”. Papildinformāciju par to, kādu personisko informāciju apkopojam un kāpēc, skatiet tālāk esošajā sarakstā.
- Ierīces informācija
- Savākšanas mērķis: precīzi ielādēt vietni un veikt vietnes lietojuma analīzi, lai optimizētu mūsu vietni
- Savākšanas avots: tiek apkopots automātiski, kad piekļūstat mūsu vietnei, izmantojot sīkfailus
- Informācijas atklāšana uzņēmuma vajadzībām: koplietota ar mūsu informācijas apstrādātāju Mozello
- Apkopotā personiskā informācija: tīmekļa pārlūkprogrammas versija, IP adrese, laika josla, sīkfailu informācija, skatāmās vietnes vai produkti, meklēšanas vienumi
2. Pasūījuma informācija
- Savākšanas mērķis: lai nodrošinātu jums produktus vai pakalpojumus, lai izpildītu mūsu līgumu, apstrādātu Jūsu maksājumu informāciju, organizētu nosūtīšanu un nodrošinātu Jums rēķinus un/vai pasūtījumu apstiprinājumus, sazinātos ar Jums, pārbaudītu pasūtījumus, vai tajos nav iespējams risks vai krāpšana, un, ja tas atbilst preferencēm, ko esat kopīgojis ar mums, sniegtu Jums informāciju vai reklāmu saistībā ar mūsu produktiem vai pakalpojumiem
- Savākšanas avots: savākts no Jums
- Informācijas atklāšana uzņēmuma vajadzībām: koplietota ar mūsu informācijas apstrādātāju Mozello
- Apkopotā personiskā informācija: vārds, rēķina adrese, nosūtīšanas adrese, maksājuma informācija (tostarp kredītkaršu numuri), e-pasta adrese un tālruņa numurs
3. Klientu atbalsta informācija
- Savākšanas mērķis: sniegt klientu atbalstu
- Savākšanas avots: savākts no Jums
Vietne nav paredzēta personām līdz 18 gadu vecumam. Mēs apzināti nevācam no bērniem personīgo informāciju. Ja esat vecāks vai aizbildnis un uzskatāt, ka jūsu bērns ir sniedzis mums personisku informāciju, lūdzu, sazinieties ar mums iepriekš norādītajā adresē, lai pieprasītu datu dzēšanu.
Personiskās informācijas koplietošana
Mēs koplietojam Jūsu personisko informāciju ar pakalpojumu sniedzējiem, lai palīdzētu mums sniegt pakalpojumus un izpildīt mūsu līgumu ar Jums, kā aprakstīts iepriekš.
- Mēs izmantojam pakalpojumu Mozello, lai darbinātu savu tiešsaistes veikalu. Papildinformāciju par to, kā Mozello izmanto jūsu informāciju, varat lasīt šeit: Mozello
- Mēs varam dalīties ar Jūsu personisko informāciju, lai ievērotu normatīvos aktus, lai atbildētu uz pavēsti, meklēšanas orderi vai citu likumīgu informācijas pieprasījumu
Personiskās Informācijas Izmantošana
Mēs izmantojam Jūsu personisko informāciju, lai Jums sniegtu mūsu pakalpojumus, kas ietver: produktu piedāvāšana, maksājumu apstrāde, nosūtīšana un pasūtījuma izpilde, kā arī jaunākās ziņas par jauniem produktiem, pakalpojumiem un piedāvājumiem.
1. Likumīgs pamats
Saskaņā ar Vispārējo datu aizsardzības regulu (“VDAR”), ja esat Eiropas Ekonomikas zonas (“EEZ”) rezidents, mēs apstrādājam jūsu personas informāciju saskaņā ar šādiem likumīgiem pamatiem:
- Jūsu piekrišanu
- Līguma izpildi starp Jums un objektu
- Mūsu juridisko saistību ievērošanu
- Aizsargāt savas vitālās intereses
- Veikt uzdevumu, kas tiek veikts sabiedrības interesēs
- Mūsu likumīgo interešu vārdā, kas nav svarīgākas par jūsu pamattiesībām un pamatbrīvībām
2. Saglabāšana
Kad veicat pasūtījumu, izmantojot vietni, mēs saglabāsim Jūsu personisko informāciju par mūsu ierakstiem, ja vien un līdz brīdim, kad atnāks pieprasījums dzēst šo informāciju. Papildinformāciju par dzēšanas tiesībām skatiet tālāk sadaļā “Jūsu tiesības”.
3. Automātiska lēmumu pieņemšana
Ja esat EEZ rezidents, Jums ir tiesības iebilst pret apstrādi, kuras pamatā ir tikai automatizēta lēmumu pieņemšana (kas ietver profilēšanu), ja šī lēmumu pieņemšana uz Jums atstāj tiesiskas sekas vai citādi jūs būtiski ietekmē.
Mēs iesaistāmies pilnīgi automatizētā lēmumu pieņemšanā, kam ir juridiska vai citāda būtiska ietekme, izmantojot klientu datus.
Mūsu procesors Mozello izmanto ierobežotu automatizētu lēmumu pieņemšanu, lai novērstu krāpšanu, kurai nav juridiskas vai citādas būtiskas ietekmes uz Jums. Pakalpojumi, kas ietver automatizētas lēmumu pieņemšanas elementus, ietver:
- Pagaidu melnais saraksts ar IP adresēm, kas saistītas ar atkārtotiem neveiksmīgiem darījumiem. Šis melnais saraksts saglabājas nedaudzas stundas.
- Kredītkaršu pagaidu melnais saraksts saistībā ar melnajā sarakstā iekļautajām IP adresēm. Šis melnais saraksts saglabājas nedaudzas dienas.
Jūsu tiesības GDPR
Ja esat EEZ iedzīvotājs, jums ir tiesības piekļūt mūsu rīcībā esošajai Personas informācijai par Jums, un lūgt, lai Jūsu Personas informācija tiek labota, atjaunināta vai dzēsta. Ja vēlaties izmantot šīs tiesības, lūdzu, sazinieties ar mums, izmantojot iepriekš norādīto kontaktinformāciju.
Sīkdatnes
Sīkdatnes ir nelielas teksta datnes, ko Jūsu apmeklētās mājas lapas saglabā Jūsu datorā. Tās tiek izmantotas, lai nodrošinātu mājas lapas darbību, kā arī lai sniegtu informāciju vietnes īpašniekiem. Šī mājas lapa var lietot sekojošas sīkdatnes:
- Funkcionālās sīkdatnes: šīs sīkdatnes ir nepieciešamas, lai Jūs spētu pārvietoties mājas lapā un lietot tās funkcijas. Bez šim sīkdatnēm mēs nevaram nodrošināt Jūsu pieprasītos pakalpojumus, piemēram, preču groza funkcionalitāti
- Google Analytics sīkdatnes: šīs sīkdatnes lieto, lai iegūtu mūsu mājas lapas apmeklējuma statistiku, mēs lietojam šo informāciju, lai uzlabotu vietnes darbību un reklāmas pasākumus
- Mērķētas reklāmas rīku sīkdatnes: šīs sīkdatnes lieto, lai paaugstinātu reklāmas efektivitāti un rādītu reklāmas, kas, visticamāk, jūs interesēs visvairāk
- Trešās puses pakalpojumu sniedzēja sīkdatnes: sīkdatnes var iestatīt mājas lapā lietotie trešo pušu pakalpojumi: Facebook poga "Patīk", YouTube video. Dažas no šīm sīkdatnēm var tikt izmantotas, lai sekotu līdzi jūsu darbībām citās mājas lapās, un mēs tās nevaram kontrolēt, jo šīs sīkdatnes nav iestatījusi mūsu mājas lapa
Neizsekot
Lūdzu, ņemiet vērā, ka, tā kā nav konsekventas nozares izpratnes par to, kā reaģēt uz signāliem “neizsekot”, mēs nemainām savu datu vākšanas un lietošanas praksi, kad konstatējam šādu signālu no jūsu pārlūkprogrammas.
Izmaiņas
Mēs varam laiku pa laikam atjaunināt šo konfidencialitātes politiku, lai atspoguļotu, piemēram, izmaiņas mūsu praksē vai citu operatīvu, juridisku vai regulatīvu iemeslu dēļ.
Sūdzības
Kā minēts iepriekš, ja vēlaties iesniegt sūdzību, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu vai pa pastu, izmantojot iepriekš sadaļā “KONTAKTI” norādīto informāciju.
Ja jūs neapmierina mūsu atbilde uz Jūsu sūdzību, Jums ir tiesības iesniegt sūdzību attiecīgajā datu aizsardzības iestādē.
Pēdējoreiz atjaunināts: 24/10/2024