PIEGĀDES POLITIKA

Pasūtījums tiek sagatavots un nosūtīts 3-5 darba dienu laikā pēc maksājuma saņemšanas.

Pasūtījumu var atcelt 24 stundu laikā pēc pasūtījuma veikšanas.

PIEGĀDES LAIKS:

  • Latvijā: 2-3 darba dienas
  • Eiropa 1-3 nedēļas
  • Amerika/Āzija 2-6 nedēļas
* Tagad mūsu pasaulē ir ārkārtēji apstākļi, kas nozīmē, ka var notikt negaidītais un pasūtījumi var aizkavēties.

PIEGĀDES VEIDI:
  • DPD / Omniva — lai saņemtu sūtījumu, norādiet vajadzīgo saņemšanas punktu vai savu adresi. (Noteikti norādiet mobilā tālruņa numuru, lai saņemtu paziņojumu par gaidāmo pasūtījumu) (sūtījumi ietver pakas numuru, pēc kura var izsekot sūtījumam)
  • Latvijas pasta nodaļa - norādiet saņemšanas adresi, pasūtījums tiks nosūtīts uz tuvāko pasta nodaļu, kur saņemsiet paziņojumu par to ka pasūtījums ir pienācis

Visi pasūtījumi tiek nosūtīti ar piegādes apstiprinājumu, ko var izmantot, lai izsekotu pasūtījumu. Mēs nevaram sniegt izsekošanas informāciju, kas pārsniedz Latvijas pasta dienesta sniegto informāciju.

Mēs neatbildam par paciņām, kas tiek pazaudētas vai bojātas tranzītā. Veicot pasūtījumu, lūdzu, veiciet dubultu norēķinu konta un piegādes adreses pārbaudi, jo mēs nevaram veikt maršruta maiņu.

Apdrošināšana NAV iekļauta standarta piegādē. Muitas un ievedmuitas nodokļus iekasē saņēmējvalsts, tāpēc par tiem atbild pircējs.

Ja jums ir kādi jautājumi vai bažas, lūdzu, sazinieties ar mums.

ATGRIEŠANAS POLITIKA

Saņemot pasūtījumu un izpakojot preci, apskatiet preci un, ja tiek konstatēts, ka prece ir bojāta vai prece neatbilst pasūtījumam, tā jānofotografē un jāsazinās ar mums.

Iegādāto produktu var apmainīt pret identisku produktu citā krāsā, ja tiek saglabātas produkta oriģinālās etiķetes un iepakojums.

Produktus var atgriezt 14 dienu laikā pēc saņemšanas, sazinieties caur e-pastu [email protected].

Atteikuma vēstulē jābūt norādītam pasūtījuma numuram, klienta e-pastam, kas reģistrēts pasūtījuma veikšanas brīdī, un tam jāpievieno saņemtās preces fotogrāfijas.

Atteikuma veidlapa tiks nosūtīta divu darba dienu laikā, un tā jāaizpilda 5 kalendāro dienu laikā pēc nosūtīšanas. Klientam ir pienākums preci atdot 7 dienu laikā pēc atteikuma veidlapas saņemšanas.

  • Atgrieztajam produktam jābūt tādā pašā kvalitātē kā saņemšanas brīdī.
  • Produktu nedrīkst lietot, labot vai modificēt.
  • Atsevišķus pasūtījumus nevar atgriezt vienā atteikumā.
  • Naudas atmaksāta tiek veikta izmantojot tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu klients izmantoja darījumā vai uz bankas kontu.
  • Ņemiet vērā, ka visas atgriešanas nosūtīšanas izmaksas jāsedz pircējam.
Latvijas Republikas patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta sestā daļa nosaka, ka “patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošības saglabāšanu atteikuma tiesību izmantošanas laikā”.


Saņemto preci lūdzam nosūtīt vai nogādāt SIA „ Kristāla kurpīte” tirdzniecības vietā Atbrīvošanas alejā 130, Rēzekne, LV – 4601.

Pārdevējs patur tiesības atteikt klientam izmantot atteikuma tiesības vai iekasēt kompensācijas maksu, ja prece lietošanas laikā tiek bojāta, neuzmanīgi rīkojoties ar preci vai neievērojot norādījumus, ja nozaudēts oriģinālais iepakojums vai būtiski bojāts tā iepakojums.